به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

گریزان

چرا چو شادی از این انجمن گریزانی

                           چو طاقت از دل بی تاب من  گریزانی

زدیده ای که بود پاکتر از شبنم صبح

                            چرا چو اشک من ای سیمتن گریزانی

درون پیرهنت گر نهان کنیم چه سود

                          نسیم صبحی و از پیرهن گریزانی

چو آب چشمه ، دلی پاک و نرم خو دارم

                          نه آتشم، که زآغوش من گریزانی

رهی ، نمی رمد آهوی وحشی از صیاد

                          بدین صفت که تو از خویشتن گریزانی

                                         (رهی)

اینم بقیش ۲!!!!!!!!!!!!!!!۱

                         

                         

                          

                           

فقط بابا یه نظر گذاشتن مگه چقدر کار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اینم بقیش!!!!!!!!!!

نظر یادتون نره تا بازم بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

والپیپر موبایل!!!!!!!!۱

تصمیم گرفتم یکسری والپیپر موبایل براتون بزارم نظر بدین اگه خوبه بازم بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      

 

برای دیدن بقیه واپیپرها به موضوع بندی برید خیلی باحاله!!!!!!!!!!!