به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

با من تو هیچگاه بی گانه نیستی!!!!!!!!!!!!!!!

با من تو هیچگاه بیگانه نیستی........

                     

                                زیرا تمام روز...........

                                    

                                       زیرا تمام شب..............

                                             

                                                 با من تو زیستی..............

 

چون خنده کرده ام................

                    

                   توخندیده ای.........

 

وقتی گریه کرده ام.........

            

                    با من گریستی............

 

پس چرا هنوز با تو نگفته ام ...........

                   

                     خواهان تو گشته ام............

 

با من نگفته ای تو ...........

                 

                          پایبند کیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم////////////////به وبلاگم دعوتت می کنم/////////////[گل]

عسل 1387/07/03 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...چه خبره؟1کجایی؟!نیستی؟!دلمون تنگ شده....

عسل 1387/07/09 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...ممنون که سر زدی ولی هنوز که آپ نکردی؟!!!منم نمی دونم چرا ولی هیچ چی برای نوشتن تو ذهنم نمییاد به غیر از 5شنبه ها هر روز هم کلاس دارم دیگه می یام افطار میکنم و کارام را انجام میدم و میخوابم...آهان گفتی چی قبول شدم؟مهندسی نساجی...اولش ناراضی بودم اخه دوست داشتم بهتر از این قبول شم ولی الان که در موردش تحقیق کردم می بینم رشته خوبیه...خوب تو چی کار کردی بالاخره کدوم را رفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد