به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

because you loved me!!!!!!

به خاطر تموم آن اوقاتم که در کنارم هستی

به خاطر تمام حقایقی که چشمانم را بروی آنها گشودی

به خاطر تمام لذتی که به زندگی ام بخشیدی

به خاطر تک تک رویاهایی که به واقعیت مبدل کردی

به خاطر تمام عشقی که به من می ورزی

همواره سپاسگزارت خواهم بود

عزیزم ،

توهمانی که مرا سرپانگه داشتی و خواهی داشت

تو توانم بودی آنگاه که ناتوان بودم

صدایم بودی ، آنگاه که نمی توانستم سخن بگویم

به من ایمان دادی ، چراکه باور داشتی

همانم که هستم

چون دوستم داشتی

تو با آمدنت به من اراده ی پرواز در زندگی دادی

تو برایم با تمام ستاره های آسمان فرق می کنی

من عشق تورا دوست دارم

نسیم پر مهری که با خود آوردی هرگز فراموش نمی کنم

و تو الهام بخش من بوده ای،

"""در میان دروغ ها ، تو حقیقت بودی ، عزیزم"""""

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل 1387/06/12 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
ممنون از اینکه به صدای سکوت سر میزنی...من آزاد شرکت نکرده بودم...ببخشین که سر نمی زنم آخه یه خورده بی حوصله ام این روزا...

عسل 1387/06/16 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

بازم سلام...مال شما هم مبارکه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد