به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امشب دلم را می تکانم پیش پایت
چیزی ندارم من بجز این دل برایت
امشب گلوی زخمی ام را می سرایم
یعنی تمام غربتم را در هوایت
می خواهم امشب سالها خاموشی ام را
آرام بـــــردارم بــــــریزم در صـــــــــدایت
ای با دل من آشناتر از من ای خوب
دیری است تنها مانده اینجا آشنایت
دیری است بی تو کلبه ام تاریک مانده است
بگشـــــای بر من روزنـــــی از چشــم هایت
چشم انتظار چشم زیبای تو تا چند
تا چند محــــروم از نگاه دلــــربایت
بر من اگر یک لحظه می تابید چشمت
در زیر شمشیر تو می گشتم فدایت
وقتی نگاه شرقی ات می بارد از مـــهر
من کیستم؟ خورشید می افتاد به پایت

}نیوشا{
نظرات 3 + ارسال نظر
غریبانه 1387/04/30 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.zendegy4u.blogsky.com

سلام به یکی از کارات عمل کردم اینم آدرس وب جدیدم حتما بیا
نوکریم

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه سر زدی ..

وبت زیبا ست تبریک میگم یکم تنهایی اما نگران نباش من به هر سه وبت سر میزنم موفق باشی و ممنون از تو

عسل 1387/05/26 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsk.com

سلام...معذرت که دیر اومدم...
واقعا متاسف بابت دوستتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد