به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

دل زود باورم را به کرشمه ای ربودی

                                                چو نیاز ما فزون شد تو به ناز خود فزودی

به هم الفتی گرفتیم ولی رمیدی از ما

                                                من ودل همان که بودیم و توآن نه ای که بودی

من از آن کشم ندامت که تو را نیازمودم

                                                تو چرا زمن گریزی که وفایم آزمودی

ز درون بود خروشم ولی از لب خموشم

                                                نه حکایتی شنیدی نه شکایتی شنودی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1387/04/28 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.zendegy4u.blogfa.com

چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا مرد آخه تو نباید بیای تو وب ما بی مرام یکی به ما miss یا sms ندیا به قول خودت گناهه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد