به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

گریزان

چرا چو شادی از این انجمن گریزانی

                           چو طاقت از دل بی تاب من  گریزانی

زدیده ای که بود پاکتر از شبنم صبح

                            چرا چو اشک من ای سیمتن گریزانی

درون پیرهنت گر نهان کنیم چه سود

                          نسیم صبحی و از پیرهن گریزانی

چو آب چشمه ، دلی پاک و نرم خو دارم

                          نه آتشم، که زآغوش من گریزانی

رهی ، نمی رمد آهوی وحشی از صیاد

                          بدین صفت که تو از خویشتن گریزانی

                                         (رهی)

نظرات 2 + ارسال نظر
بیگانه 1386/06/22 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.biganeh66.blogfa.com

سلام قربونت برم خوبی؟آپ قشنگیه به ما هم سر بزن خوشحال می شیم...

عسل 1386/06/23 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
ببخشید که نمی تونم زیاد سر بزنم کنکوره و هزار مشکل...اومدم بگم اون لینک که گفته بودید را قرار دادم...
راستی صدای سکوت را که فراموش نکردید کردید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد