به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

نصیب از هستی

هر شبم از اشک خونین گل به دامان باد و هست

                                          هر نفس چون غنچه ام ، سر در گریبان بادو هست

موج این دریا نجوید ساحل آرام را

                            طاقت و آسودگی از من گریزان باد و هست

هرکه را در محفل هستی نصیبی داده اند

                               چنگ نلان،شمع گریان،جام خندان، بادوهست

دل ندامت ها کشد از ترک مستی های عشق

                            می پرست از توبه بیجا ، پشیمان بادو هست

خانه تقوای زاهد شد به یک ساغر خراب

                           کلبه دیوانه ، از سیلاب ویران بادو هست

گرچه از وصل توام آسایش دل بود و نیست

                           آتش عشق توام ،روشنگر جان بادوهست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد