به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

اینم بقیش ۲!!!!!!!!!!!!!!!۱

                         

                         

                          

                           

فقط بابا یه نظر گذاشتن مگه چقدر کار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا 1386/06/08 ساعت 01:09 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام
ممنون اومدی پیشم .. چه عکسهی خوشگلی ... باشه اگه دوس داری میتونی لینک بدی ... منم خبر کن لینکتو بذارم ... قربانت .

آیدا 1386/06/09 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام ممنون ... اسم وبلاگمم مینوشتی کافی بود ... ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد