به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

به نام آتشکده عشق که اشک را آفرید بخاطر عشق

ای که پس از هلاک من پای نهی به خاک من از دل خاک بشنوی ناله در دناک من

والپیپر موبایل!!!!!!!!۱

تصمیم گرفتم یکسری والپیپر موبایل براتون بزارم نظر بدین اگه خوبه بازم بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      

 

برای دیدن بقیه واپیپرها به موضوع بندی برید خیلی باحاله!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1386/06/03 ساعت 12:03 ب.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

چطوری باید ازشون استفاده کرد ؟

حسین 1386/06/03 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
بیا به زخم عاشقان مرهم
دل مرا یکدم ز غم رها کن


..................................................................
نمی توانم سخن نگویم
اگر بپر سد کسی ز حالم
فلک به سنگ کینه ها
شکسته قامت مرا
مگرچه کرده ام خدایا؟
شکسته سر شکسته پا
زیار اشنا جدا
کنون کجا روم خدایا؟

.........................................................


سلام .خوبی
شبت ستاره بارون .
لذت بردم.شاید روزی منم صندوقچه دلم رو باز کنم . امیدوارم بهشه داخلشو .................

از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.من خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم.نظرت چیه؟منتظر جوابت هستم.

بای تا های

عسل 1386/06/06 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام....
اومدم بازم یه سری بزنم ببنم آپ کردید یا نه که نکرده بودید...
راستی داست یادم می رفت بگم همون طور که خواسته بودید لینکتون کردم اگه دوست داشتید شما هم صدای سکوت را لینک کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد